النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

النا همه زندگی من

عکسهای جامانده ی النا جونم

1393/4/25 16:58
نویسنده : مامان مرضیه
579 بازدید
اشتراک گذاری

اینا یه سری دیگه از عکسهای الناست که اونا هم مال ماه پیشه که جا مونده بودن,الان میذارمشون.

 

اینجا النا دو تا گیلاس رو انداخته بود روی گوشش به عنوان گوشواره

 

 

11

بقیه عکسها توی ادامه ی مطلبه


النا یه چند وقتیه که دستهاشو اینجوری میذاره توی دهنش و یه صدایی هم درمیاره , میگه دارم سوت میزنم.من که بلد نیستم سوت بزنم نمیدونم از کی یاد گرفته.

 

 

دوباره دخترم مشغول خانه داریه.یه روز داشتم هویجها رو پوست میکندم و خورد میکردم که پوست کن رو از من گرفت و اونم مشغول شد.انقدر تلاش کرد تا بالاخره موفق شد.

 

 

اینجا هم کتاباشو به صورت دایره چیده بود و میگفت اومدن شهربازی.

بعد از چند دقیقه بلند شد دورشون راه رفت و ورزشهای باشگاهشو انجام داد.

 

32.gif 

 7.gif

 divider-124.gif

اینجا هم سخــــــــــــــــــــت مشغول خیاطیه.مامانم داشت برای دوستش یه چادر میدوخت که النا گفت منم میخوام خیاطی کنم.متر رو برداشت و شروع کرد...

 

 

اینجا هم صابون خیاطی رو داره میکشه رو چادره.

 

 

قربونت برم که همه ی کارهای خانوما رو دوست داری تجربه کنی عزیزم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زینب
1 مهر 93 12:19
سلام، چه عکسهای قشنگی از دردونه خانوم گرفتی . الهی که همیشه شاد و سلامت باشید . از اون عکسی که گوشواره گیلاس داشت خیلی خوشم آمد . یاد بچگی افتادم . ممنون که به من هم سرزدید .سلام.ممنونم.