النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

النا همه زندگی من

تولد 4 سالگی عشق مامان

1393/5/19 11:56
نویسنده : مامان مرضیه
932 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com

 

17 مرداد تولد النا جونم بود.من هم به مناسبت تولدش این وبلاگ رو بهش هدیه دادم.یه کادوی مجازی تو یه دنیای مجازی.

از این به بعد وبلاگ النا جونمو تو این آدرس آپدیت میکنم.

شکلک تولدت مبارک

 

 

 
 
 
 
 

Birthday picture

 

 
 
 
 

 

Birthday Girl with Birthday Gift                                                              Birthday Girl with Party WhistleBirthday Girl Riding a Scooter

Birthday Boy with Confetti

 

 

مبارک باشه عزیزم

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا می خواست مرا با هدیه ای شاد کند

шарики сердечки

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

 

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

счастливый день

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

девочка с шариками

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فرنيا
19 مرداد 93 14:39
تولدت مبارك عزيز دلم ايشالله صدساله بشي وبلاگ جديدت هم مبارك
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم.
samira
19 مرداد 93 18:16
عزیزم به نی نی وبلاگ خوش اومدی مامان النا جون چرا از اول توی نی نی وبلاگ وبلاگ درست نکردید؟؟؟؟؟
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.نمیدونم.اولش نی نی وبلاگ رو نمیشناختم.بعدآ هم که فهمیدم وقت نمیکردم که مطالبشو از بلاگفا انتقال بدم اینجا. اما دیگه ایندفعه همت کردمو اینکارو کردم.
مامی مهتا
20 مرداد 93 12:22
تولدت هزاران هزار بار مبارکباشه النا جونم ..... من فکرمیکردم النا از مهتای من بزرگتره ... اما الان فهمیدم چند روزی کوچیکتره ...ایشالله همیشه تنش سالم و دلش خوش باشه در کنار مامان بابای مهربونش
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.ممنون بابت دعای خوبت.
معصومه
2 شهریور 93 16:55
تولد النای عزیزم رو تبریک میگم انشاالله سالهای سال رو در کنار عزیزانتان با شادکامی و سلامتی سپری کنید
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم. ممنون که پیش ما اومدین.بعد از اینکه وبلاگ النا رو از بلاگفا منتقل کردم اینجا, آدرس وبلاگ رادین جون پاک شده بود.خیلی دوست داشتم دوباره بیام گل پسرتو ببینم.