النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

النا همه زندگی من

جشن تولد 4 سالگی

1393/5/22 14:07
نویسنده : مامان مرضیه
773 بازدید
اشتراک گذاری

امسال جشن تولد النا رو خونه ی مامان جون فاطمه گرفتیم.

فرداش که اومدم عکساشو نگاه کنم دیدم خیلی از عکساش خراب شدن.غمگینعکسا دیده نمیشنتعجب.خیلی ناراحت شدم.کچل

فعلن چندتایی که دارمشون میذارم تا عکسهای مهمونا رو ببینم.شاید اونا عکس خوبی داشته باشن.

تم تولدش رنگین کمان بود.

عکسهایی که دارم خیلی توش تمش مشخص نیست.

میتونید بقیه ی عکسهاشو توی ادامه مطلب ببینید...

 شکلکهای جالب آروین

دخترم خیلی خوشحال بود و همش میرقصید.دیگه هر رقصی که فکرشو بکنید.(فارسی-ترکی-کردی-بندری- باله- ...)

 

اینجا هم عزیز دلم داره هنرنمایی میکنه.

عشقم

 

 

اینجا هم داره یکی از کادوهاشو باز میکنه

 

عزیز دلم ایشالا تولد 120 سالگیت رو جشن بگیریم.

دختر گلم برات آرزوی بهترینها رو تو زندگی دارم.

موفق باشی فرشته کوچولوی مامان.

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

fatima
22 مرداد 93 14:27
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... تولدش مبارک باشه.. لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر بدید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان مرضیه
پاسخ
سلام. مرسی عزیزم. به روی چشم....
مامان فرنيا
22 مرداد 93 14:28
ماماني اشكال نداره مهم شادي النا جون است خاطره اش هم هيچ وقت از ذهن شما و گل دختري پاك نميشه
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی که دلداریم میدین.
مامان فرنيا
22 مرداد 93 14:29
عجب رقاصي انوقت ماماني همه اين مدل رقصها را بلده؟
مامان مرضیه
پاسخ
کم و بیش.یه 3 ماهی میشه که کلاس باله میره.رقصهای دیگه رو هم خاله هاش بهش یاد دادن.
زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:29
سلام دوست عزیزم. مدتی است که بخش مشاوره خانواده و ازدواج سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود همچنین خوشحال می شویم نظر خود را در مورد پرسش و پاسخ ها مطرح کرده و در صورت امکان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید. با آرزوی خوشبختی برای همه ی شما عزیزان
مامان مهدیه
23 مرداد 93 16:16
چه حیف باز خوبه که همین چند تا رو دارید
مامان خدیجه
25 مرداد 93 7:59
ان شا الله تولد 120 سالگیت خوشگل خانوم
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم
samira
26 مرداد 93 0:19
سلام عزیزم بازم تولدت مبارک معلومه که خیلی خوشگل میرقصی النا جون
مامان مرضیه
پاسخ
سلام. مرسی عزیزم.
مامان آرمیتا
26 مرداد 93 13:58
عزیزم تولدت مبارک انشاالله کنار مامانی وبابایی صدو پنجاه سال عمرکنی
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون خانومی.
aida
26 مرداد 93 16:07
الهام
29 مرداد 93 13:55
سلام، من و دخترم النا هم بهت تولدت رو تبريك ميگيم. ايشااله تولد 120 سالگيت.
مامان مرضیه
پاسخ
سلام. ممنونم.ما شما رو لینک کردیم.
مامان آیلا
30 مرداد 93 10:59
تولدت مبارک ان شا اله تولد 120 سالگیت مامانی مهم شاد بودن دختر نازمون هست بقیه مسائل زود گذر هست همیشه شاد باشید
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم. درسته که مهم شاد بودن النا جونمه.اما عکس هم یادگاریه دیگه...
مامانی
5 شهریور 93 18:32
تولدت مبارک عزیزم الهی120 ساله بشی خالهممنونم عزیزم.