النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

النا همه زندگی من

نظرات (9)

مامان تینا و...
6 شهریور 93 15:52
النای نازم روزت مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خاله جون.روز دخترای گلتون و البته خودتون مبارک.
مامانیه آوا
6 شهریور 93 17:41
النا گلی روزت مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــــــــــی
مامان فرنيا
8 شهریور 93 9:40
عزيزم روزت مبارك
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون خانومی.
مامان خدیجه
8 شهریور 93 12:23
الناجونم روزت مبارک همیشه سالم وشاد باشی
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم با این دعای خوبتون.
حانیه
8 شهریور 93 17:33
روزت مبارک دخمل قشنگ نی نی وبلاگی شدنت هم مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی گلم.
مامان مهدیه
8 شهریور 93 22:54
روزت مبارک النا جون البته با تاخیر قالب جدید هم مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.
samira
9 شهریور 93 2:55
سلام عزیزم روزت مبارک گلم
مامان مرضیه
پاسخ
سلام خانومی. ممنونم.
مامان تینا و...
10 شهریور 93 12:04
سلام عزیزم یه دنیا ممنون که به تینای من رای دادی عزیزم از دستم دلخور نباش آخه نظرت اصلا به دست ما نرسیده بود که من بخوام تاییدش کنم من الان تمام پوشه نظرات رو زیر و رو کردم نبود خیلی خیلی ممنون بابت تبریکت النای نازم رو ببوس
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.خواهش میکنم عزیزم. اصلآ ناراحت نیستم.بعضی وقتهابرای منم همینجوری میشه. مرسی.شما هم مواظب خودت و تینا جون باش.
مامی مهتا
10 شهریور 93 13:43
عزیزم روزت هزاران هزار بار مبارک ... فرشته کوچولوی من
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خاله جون.