النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

النا همه زندگی من

عکسهای تولد النا جونم

1393/6/16 18:37
نویسنده : مامان مرضیه
2,846 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی از عکسهای تولد النا رو که تقریبآ سالم موندن رو میخوام بذارم.البته خیلی نیست ولی خب...بهتر از هیچیهچشمک

ببخشید که عکس بهتری نداشتم.لاکهای النا جونم تو عکس تقریبآ مشخصه.هر کدومش یه رنگ بود.

تزئین چاقو هم مشخصه.

عزیز دلم

 

برای دیدن بقیه ی عکسها بفرمایید ادامه مطلب

 

از تزئینات در و دیوار که چیزی ندارم.خیلی براشون زحمت کشیده بودم.

غذاهام الویه-کشک بادمجون-سوسیس-ژله رنگین کمان-سبزی خوردن-دوغ و نوشابه بود.

موقع رسیدن مهمونام با آبمیوه های رنگی که دور لیواناش کاغذ رنگی چسبونده بودم پذیرایی کردم..

 

آبمیوه

 

کشک بادمجون رنگین کمونی

کشک بادمجون

 

سوسیس

سوسیس

 

ژله ی رنگین کمان

ژله

 

لیوانای رنگین کمونی

لیوان

 

یخ ها و سس و تزئین قاشق چنگالها(که دورشون دستمال کاغذی سفید گذاشته بودم و بعد با روبانهای رنگی دورشو بسته بودم).روی میز هم یه عالمه کاغذ رنگی ریخته بودم لابلای وسیله ها.

میز

 

کیکش و شمع های رنگی

کیک

 

نمایی از میز که تزئین الویه و نوشابه و دوغ و سبزی خوردن و .. تقریبآ معلومه.

 

نمای کلی

 

اینم النا جونم با تزئین قسمتی از بادکنکهاش( که البته چند تاش ترکید ) و تزئین جعبه ی دستمال کاغذی و کیک و کادوی مامان بابا که تزئینش رنگین کمونی بود.

النا

 

اینم عشق مامان  آخر تولد با چند تا از کادوهاش

عشـــــــــــــــــــقم

 

طرز تهیه ی خوردنی ها توی وبلاگ مامان مرضیه هست, اگه دوست داشتید تشریف بیارید.

اینم آدرسش http://mamanekhoone.blogfa.com

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

آویسا
16 شهریور 93 19:45
چه گل دختری ماشاا... چه مامان هنرمندی.عزیزم با افتخار لینک شدید
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.شما هم لینک شدید.
مهناز
16 شهریور 93 20:38
دوست عزیزم با افتخار لینکتون کردم...خدا دختر ماهت رو حفظ کنه عزیزم.
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم خانومی.شما هم لینک شدید.بیتا جونو ببوس.
مامان خدیجه
17 شهریور 93 8:45
ان شاءالله عکسهای عروسیش مبارکت باشه الناجون
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.
سمانه مامان وانیا
17 شهریور 93 10:17
عزیزم الهی 100 ساله بشی. من شما رو لینک کردم. هم وب گل دختری و هم وب خودتون رو عزیزم.
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.شما هم لینک شدی خانومی.
مامانه ملیکا و محمد اریان
17 شهریور 93 13:38
سلام عزیزه دلم خیلی مبارک باشه عزیزم خدا دختر خشکلتون رو حفظ کنه چقدر نازه این عسل خانم ایشالله همیشه به جشن و شادی
مامان مرضیه
پاسخ
سلام گلم.ممنونم عزیزم.
مامان تینا و...
17 شهریور 93 15:19
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:35
سلام مرضیه جون خوبید؟ ماشالله چه النای نازی خدا واستون نگهش داره تولد ت مبارک عزیزم النای نازوخوشگل
مامان مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم.خدا رو شکر خوبیم.ممنونم.
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:38
مرضیه جون چه زحمتی کشیده بودید همه چیز خوشگل وباسلیقه درست شده بود تزیینات حرف نداشت مخصوصآ کشک بادمجون وژله انشالله همیشه شاد باشید ومراسمات تولد وعروسی وپایکوبی داشته باشید
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.حیف که خیلی از عکسام از تو دوربین پاک شد.
مامان ناهید
17 شهریور 93 22:43
مرضیه جون از اینکه اومده بودیم به وب ما خیلی خوشحال شدم ممنونم عزیزم باافتخار لینک شدید انشالله دوستان خوبی برای هم باشیم ببخشید یه کم دیر شده از بس گرفتاربودم النا جونو ببوس
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی که ما رو لینک کردین.من هم شما رو لینک میکنم. ایشالا. شما هم فاطمه جون و محمد جان رو ببوس.
حانیه
20 شهریور 93 14:20
دست مامان جون النا درد نکنه النا جون مبارکه
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.
حانیه
20 شهریور 93 14:21
دست مامان النا جون درد نکنه...عالی بود النا جون مبارکه عزیزم
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم خانومی.شما لطف داری.
مسعود
20 شهریور 93 15:00
همان طور که میدانید فلش کارتها یکی از بهترین و موثرترین روشهای آموزشی برای یادگیری اشکال و کلمات می باشد که امروزه استفاده از این روش یادگیری بسیار رواج پیدا کرده. در این برنامه می توانید با استفاده از فلش کارتهای متنوع و زیبا عکسهای مختلف را به همراه زبان فارسی به کودکان دلبند خود بیاموزید. این برنامه , مناسب برای کودکان زیر 5 سال و شامل 9 دسته زیر می باشد: 1- اشیاء 2- اعداد 3- اعضای بدن 4- پوشیدنی ها 5- رنگها 6- طبیعت 7- موجودات زنده 8- میوه 9- وسایل نقلیه که مجموعه بزرگی از 200 فلش کارت را تشکیل داده که در نوع خود کم نظیر است.
samira
21 شهریور 93 23:31
سلام النا جون تولدت بازم مبارک ان شالله 1000 ساله بشی خوشگل خانم بوووووووووووووووس
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.ممنونم خاله جونی.
مامان فرنيا
22 شهریور 93 8:25
به به عجب تولدي ماماني دستتون درد نكنه و عجب هديه هايي
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم.بله عاشق هدیه هاش شده.خیلی خوشش اومده.
مامان هانا و آریا
24 شهریور 93 3:03
سلام عزیزممممم النا جون تولدت مبارک کوچولوی ناز مامان مهربون همه چیز عالیهخسته نباشی عزیزمممم
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.ممنونم عزیزم.
مریم مامان مهتا
24 شهریور 93 12:17
سلام به به چه دخمل نازی منم خوشحال می شم تبادل لینک کنیم بوس
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.مرسی عزیزم.منم شما رو لینک میکنم.
مامانه ملیکا و محمد اریان
24 شهریور 93 17:32
عزیزم خوشحال می شم شما هم منو لینک کنید
مامان مرضیه
پاسخ
شما هم لینک شدید.
مینا
14 مهر 93 22:03
سلام گلم ماشالله چه دختر نازی داری چه اسم خوشگلی داره..... مامان مهربون اگه دوس داری اتاق النا خانم شیک و تک باشه به وبلاگ منم سر بزن یا به شماره من در وایبر واتس و لاین پیام بده تا برات نم ونه کار بفرستم خانومی 09394260969 namadkala.mihanblog.com
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.ممنونم.میام پیشتون.