النا جونالنا جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

النا همه زندگی من

روز کودک

1393/7/19 13:17
نویسنده : مامان مرضیه
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://img.tebyan.net/big/1387/07/262462501828123113356341883314225423241173.jpg

 

کودکان ، از تمام ستاره ها و پرنده ها به آسمان نزدیک ترند .

محبت روزت مبارک عزیز دلم محبت

 

ادامه مطلب رو بخونید لطفآ...

 

البته من اون روز کلاس داشتم ولی بعد از کلاسم که ساعت 9 شب بود به بابایی گفتم که بریم برای النا جونم یه هدیه بگیریم.

مغازه هه دیگه داشت میبست.منم این ماهیگیری رو انتخاب کردم که چند روز پیش توی یکی از فیلما دو تا بچه داشتن باهاش بازی میکردن و النا خیلی خوشش اومده بود.

واقــــــــــــــعآ النا از دیدنش خیلی ذوق کرد.

ماهیگیری

یه جورایی هماهنگی بین دست و چشمه.

النا و ماهیگیری

بعضی وقتها هم میخواد تقلب کنه با دست دیگه اش قلابو میذاره تو دهن ماهی ها.

تقلب

این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره ات باقی بمانند.

روز 4 شنبه النا خونه ی مامان جون فاطمه بود که یه مهمون کوچولو هم داشتن.نوه ی دوست مامان جون (عرفان جون) که با مامان بزرگش اومده اونجا.حسابی با النا بازی کردن.آقا عرفان 5 سالش بود.

یکی از ساز دهنی های النا رو با خودش برد.گفت که برات میارم.ساز دهنیه رو میذاشت تو جیبش که کسی نبینه.تو عکس هم دستشه.

بهش گفتم اگه چیزی رو میخوای باید از صاحبش اجازه بگیری.اونم از النا اجازه گرفت.النا هم بهش اجازه داد.

قربون دختر مهربونم برم.

النا و عرفان

شکلکهای جالب آروین

روز جمعه النا برای اولین بار رفت استخر که خیلی بهمون خوش گذشت.

Diving

بعدش هم رفتیم باغ.تا شب هم اونجا بودیم.بعد از ظهر یه کم هوا خنک شد.

باغ

اینجا هم تازه از خواب ظهر پاشده و دلش نمیخواست ازش عکس بندازم.

لطیفه لبخند زیبا، زیبا به زر و زیور اراستن

النا

goodnight_goodmorning comments, goodnight_goodmorning graphics

 

پسندها (3)

نظرات (18)

سمانه
19 مهر 93 14:33
مبارکت باشه بانو النا... هم روز کودک و هم کادو خوشگلت...
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم.وانیا نفسو ببوس.
مامان مهدیه
19 مهر 93 14:33
مبارکه چه کادو قشنگی
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم قابل شما رو نداره.
مامان هانا و آریا
19 مهر 93 15:59
روزت مبارک النای نازم
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم.
مامان هانا و آریا
19 مهر 93 16:00
چه کادوی قشنگیییی،مبارکت باشه عزیزم دست مامان و بابای خوب درد نکنهههه
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم.قابلتونو نداره.
مامان هانا و آریا
19 مهر 93 16:03
آفرین دختر مهربوووون که انقدر بخشنده ای اما من از بخشندگیم تو زندگی ضربه زیاد خوردم به خاطر همین خواستم هانا خیلیییی بخشنده نباشه
مامان مرضیه
پاسخ
بازم مرسی. واقعآ همینجوریه که شما میگی.ولی خب خیلی هم نباید بچه ها رو بی اعتماد بار آورد.بازم نمیدونم شاید شما کار خوبی میکنید.
مامان خدیجه
19 مهر 93 19:33
عزیزم روزت مبارک کادوت هم مبارک باشه ایشالا یه روز برای کودک خودت کادو بگیری
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خانومی.
مامان یلدا
20 مهر 93 0:32
سلام ممنون ازمحبتتون روزکودک روبه الناجون تبریک میگم وامیدوارم همیشه شادوسرحال باشه پیشاپیش عید غدیر روتبریک میگم پاینده باشید
مامان مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم. متشکرم.من هم به شما این عید رو تبریک میگم.
مامان فرنيا
20 مهر 93 9:01
ماماني ممنون از هديه خوشگلي كه واسه دختري خريديد
مامان فرنيا
20 مهر 93 9:01
امان از ما مامانها با اين عكس گرفتنهامون
آویسا
20 مهر 93 12:28
وای این بازی ماهیگیری خیلی خوبه آویسا هم داره خیلی باهاش سرگرم میشه.مبارکت باشه خانوم خوشگل
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خانومی.
مامان اعظم
20 مهر 93 15:24
سلام عزیزم خوبی مامان النا جون. النا خانم عسل هدیه ی قشنگ بابا و مامان مبارکت باشه عزیزم. ایشالله همیشه به خوشی و خرمی باشید
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.ممنونم خانومی. مرسی خاله جون.متشکرم.
مامان اعظم
20 مهر 93 16:20
لطفا برو خصوصی عزیزم
مامان مرضیه
پاسخ
به روی چشم...
مامان اعظم
20 مهر 93 16:22
پیشاپیش عید غدیر مبارک عزیزم
مامان مرضیه
پاسخ
من هم به شما این عید عزیز رو تبریک میگم.
مامی مهتا
22 مهر 93 10:18
روزت مبارک النا خانومی عزیز
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خاله جونی.
مامان پپو
22 مهر 93 11:16
عیدتون مبارک عزیزم. النا جون رو ببوس.
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون.عید شما هم مبارک.
مامان پپو
22 مهر 93 11:16
راستی لینکتون کردم
مامان مرضیه
پاسخ
مرســــــــــــی خانومی.
مامان تینا و...
22 مهر 93 14:47
تبریک میگم النا جونم البته با تاخیر چه هدیه ی قشنگی مبارکت باشه خاله جون دست مامان وبابا درد نکنه شرمنده مامانی اگه دیر به دیربهتون سر میزنم این روزا حالم خیلی خوب نیست ایشالا بهتر شدم بیشتر بهتون سر میزنم
مامان مرضیه
پاسخ
ممنونم.ایشالا هر جا هستید سالم و سرحال باشید.
مامان ملینا
23 مهر 93 12:00
سلام عزیزم .خدا حفظش کنه النا جون رو .چقدر نازه .من اسم شما رو تو لینکهام آوردم.
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.ممنونم خانومی.ما هم شما رو لینک کردیم.